reklama

Pohľad na svet okom štyridsiatnika

Tento text som našiel na nete. Keďže sám by som to lepšie nevymyslel, tak to dávam aspoň na svoj blog. Neberte to celkom vážne, lebo koniec koncov ani život netreba brať vážne, nakoľko živí sa z neho nedostaneme. Ako vraví moj virtuálny kamarat Pišta K.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Mal som 14 rokov a veril som tomu, že jedného pekného dňa budem mať frajerku.....

Keď som mal 16, chodil som s jednou kočkou, ale v tomto vzťahu nebolažiadna vášeň. Rozhodol som sa, že zvyšok svojho života prežijem svášnivou ženou.

Na vysokej škole som stretol jednu vášnivú babu, bola však priveľmicitlivá. Bola ako kráľovná z dobre napísanej drámy: vždy len plakala avyhrážala sa samovraždou. Rozhodol som sa, že potrebujem ženu, ktorá miponúkne stabilitu.

Keď som mal 25, stretol som vyrovnanú ženu, bola však dosť nudná. Bolaabsolútne spoľahlivá a nič ju nevedelo priviesť do varu. Môj život sastal strašne monotónny, myslel som si, že potrebujem trochu vzrušenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som mal 28, stretol som vzrušujúcu ženu, ale nevedel som s ňoudržať krok. Skákala z jedného dobrodružstva do druhého, nikdy sa nedalos ňou dohodnúť. Bez zábran stvárala všetko možné aj nemožné aflirtovala s každým. Častejšie som sa s ňou cítil príšerne ako šťastne.Myslel som si, že potrebujem ambicióznu ženu.

Keď som mal 31, natrafil som na takúto ženu. Ona sa skutočne držala prizemi. Zobrali sme sa. Bola taká ambiciózna, že sa so mnou rozviedla aobrala ma o všetko.

Teraz mám 40 a cítim, že som konečne duševne zrelý. Chcem si nájsť takú ženu, ktorá má poriadne veľké kozy...

:-)

Zdroj: Internet 

Róbert Dyda

Róbert Dyda

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu